რძის რომელ პროდუქტებშია ყველაზე მეტი კალცი
რძის რომელ პროდუქტებშია ყველაზე მეტი კალცი
კალცი ბავშვის ორგანიზმის ზრდა-განვითარებისთვის უმნიშვნელოვანესი კომპონენტია. იგი აუცილებელია ძვლებისა და კბილების, ნერვული სისტემისა და კუნთების განვითარებისთვის. კალცი ააქტიურებს ფერმენტებს, რომლებიც საკვებს ენერგიად აქცევენ. ამიტომ ამ ნივთიერების დღიური ნორმის დაცვა ბავშვებში აუცილებელია.

საინტერესოა, რა რაოდენობის რძის პროდუქტი უნდა მიიღოს ბავშვმა ყოველდღიურად იმისთვის, რომ ორგანიზმს კალცის დეფიციტი არ ჰქონდეს.

რამდენი კალცი სჭირდება თქვენს შვილს?

  • 1-დან 3 წლამდე: 500 მილიგრამი დღეში
  • 4-დან 8 წლამდე: 800 მილიგრამი დღეში

დღე-ღამის განმავლობაში მიღებულმა დოზამ 2500 მილიგრამს არ უნდა
გადააჭარბოს.

კალცის ყველაზე მდიდარი წყაროა რძე, მაწონი, არაჟანი, ხაჭო, ყველი.


გაგაცნობთ რძის პროდუქტებში კალციუმის შემცველობას (მგ. 100გრ. პროდუქტზე). სიის შედგენაში რძის პროდუქტების მწარმოებელი ცნობილი კომპანიის "ქობულეთურის" რძის ტექნოლოგები დაგვეხმარნენ:


  • რძე 3% - 100;
  • რძე 1% - 120;
  • ხაჭო - 80-95;
  • მდნარი ყველი - 300;
  • მაგარი ყველი - 600-900;
  • შვეიცარული ყველი - 1000;
  • პარმეზანი - 1300;
  • თხის ყველი - 300;
  • არაჟანი - 80-100;
  • იოგურტი - 120;
  • დიეტური იოგურტი - 85;
  • კვერცხი - 27.
mshoblebi
არ დაგავიწყდეთ D ვიტამინი, ის კალცის ათვისებაში უდიდეს როლს თამაშობს. ყოველთვის გააკონტროლეთ, რომ ბავშვს ეს ვიტამინი არ მოაკლდეს.

13347
ბეჭდვა
მოგვწერეთ თქვენი შეკითხვები და მოსაზრებები
კომენტარები (3)
0
მდნარი, მაგარი, პარმეზანი და შვეიცარული ყველი.... რას მიედ-მოედებით. საქართველოში ხაააააართ. დაწერეთ იმერულის, ქარხნულის, გუდის, ფხვნილისგან გაკეთებული ყველისა.
21:23 / 22-04-2019
ბაბი
1
კალცი კი არა, კალციუმი. დამატებით კომენტარში სწორადაა და სტატიაშიც გაგესწორებინათ
10:27 / 16-04-2019
მსგავსი სიახლეები
გამოკითხვა
რამდენ ლარს შეადგენს თქვენი ოჯახის ყოველთვიური შემოსავალი?
```