დიეტის გარეშე წონაში დასაკლებად ბრიტანეთის ჯანდაცვის სამსახური მოსახლეობას რეკომენდაციებს აძლევს
დიეტის გარეშე წონაში დასაკლებად ბრიტანეთის ჯანდაცვის სამსახური მოსახლეობას  რეკომენდაციებს აძლევს
დიდი ბრიტანეთის ჯანდაცვის ნაციონალური სამსახურის სპეციალიტებმა ჩამოთვალეს ის ღონისძიებები, რომლებიც სპეციალური დიეტის დაცვის გარეშე, წონაში კლების საშუალებას მისცემს ადამიანს.

ექიმები გვირჩევენ დღის განმავლობაში შევასრულოთ სხვადასხვა ფიზიკური ვარჯიში: ბუქნები, კედლიდან აზიდვა და ადგილზე სირბილი. დილა უმჯობესია დავიწყოთ 10 წუთიანი გასეირნებით.

ასევე უნდა შევზღუდოთ ალკოჰოლის მიღება, არ უნდა დავლიოთ ყავა შუადღის შემდეგ, ძილის გასაუმჯობესებლად. ხილის წვენები და სხვა ტკბილი სასმელები უნდა ჩავანაცვლოთ წყლით, რძით ან ჩაით. იგივე დამოკიდებულებაა რძიანი შოკოლადის მიმართაც. ის უნდა შევცვალოთ შავი შოკოლადით.

დღის განმავლობაში წახემსება რომ აღარ მოგვიხდეს,
ექიმები
გვირჩევენ ძირითად კვებაზე მივიღოთ შედარებით მეტი საკვები.წაიკითხეთ სრულად
2461
ბეჭდვა
მოგვწერეთ თქვენი შეკითხვები და მოსაზრებები
კომენტარები (3)
bebe
0
ეს არის დიზკულტურის გაკვეთილების არ ქონის ბრალი. კედელს მიეყრდენი ხელებით, ფეხებიგაიტანე გაშკუკუ სეკუს სუგრძეზე. დაიწყე ვარჯიში მოხარე ხელები იდაყვში და სემდგომ გაშალე, იატაკზე გორაობა არ გჭირდება
15:27 / 19-02-2021
მზია
3
კედლიდან აზიდვა რას ნიშნავს?ალბათ ჭერამდე ახტომას?
18:05 / 10-02-2021
მსგავსი სიახლეები
ყველაზე კითხვადი