„არ არსებობს მოსწავლე, რომელსაც არ მოეძებნება ისეთი ძლიერი მხარე, რითიც ამუშავდება...“ - ინტერვიუ ბავშვების საყვარელ პედაგოგთან
„არ არსებობს მოსწავლე, რომელსაც არ მოეძებნება ისეთი ძლიერი მხარე, რითიც ამუშავდება...“ - ინტერვიუ ბავშვების საყვარელ პედაგოგთან

„მასწავლებლის მოვალეობაა მეორე დღეს არ ახსოვდეს მოსწავლის მიერ წინა დღით ჩადენილი ცუდი საქციელი“

„მოსწავლეები კი არა, ჩემი საკუთარი შვილიც კი სახლში სხვანაირია და სკოლაში - სხვანაირი“

„როცა ბავშვებს მიუდგები ისე, რომ ისინი არ არინ შენთვის რიგითი მოსწავლეები, რომლებთანაც 5 საათს გაატარებ, შენ მოვალეობას მოიხდი და გაუშვებ და აგრძნობინებ, რომ მნიშვნელოვანია თითოეული მათგანი შენთვის, ეს უკვალოდ არ ჩაივლის“


მასწავლებელი თითოეული ბავშვის ცხოვრებაში განსაკუთრებულ როლს თამაშობს. შესაძლოა, ყველამ ვერ ისწავლოს მათემატიკა, ისტორია ან უცხო ენა, მაგრამ პედაგოგმა ისეთი გავლენა მოახდინოს მოსწავლეზე, რაც
მის არა მარტო პროფესიულ ცხოვრებას, არამედ მომავალს განაპირობებს. ჩვენს რეალობაში რთულია იყო მასწავლებელი, მაგრამ როცა ახერხებ იმას, რომ შენი მოსწავლეებისთვის მთავარი დასჯა, შენი ცუდი განწყობა გახდეს, ეს იმას ნიშნავს, რომ შემდგარი პროფესიონალი ხარ და საქმე, რომელსაც აკეთებ, სწორად აგირჩევია.
საბედნიეროდ, კიდევ არიან ისეთი პედაგოგები ჩვენ გარშემო, რომელიც მოსწავლეების დიდი სიყვარულით და პატივისცემით სარგებლობს. ერთი მათგანი 149-ე საჯარო სკოლის ინგლისურის პედაგოგი მაია ქსოვრელია, რომელიც ბავშვებს საგანთან ერთად კულტურულ განათლებას აძლევს, აყვარებს ხელოვნებას და ისეთ შემოქმედებით საღამოებს დგამს, რომ არც მეტი არც ნაკლები, მარჯანიშვილის თეატრის დასი მათ სანახავად მიდის.


- საინტერესოა, რატომ გადაწყვიტეთ გამხდარიყავით მასწვალებელი, რამ განაპირობა
თქვენი პროფესიული არჩევანი?

- მე რომ მოსწავლე ვიყავი, მაშინ ინგლისურის სწავლება მე-5 კლასიდან იწყებოდა, ჩვენც ამ დროს დავიწყეთ და ჩემს საკლასო ოთახში არაჩვეულებრივი პედაგოგი შემობრძანდა, რომელიც გახდა ჩემი მოტივაციის წყარო და იმ დღიდან გადავწყვიტე, ვყოფილიყავი ინგლისურის მასწავლებელი. კარგად მახსოვს მისი სურნელი, ახლაც ვუყვები ხოლმე ჩემს მოსწავლეებს, რომ ყოველთვის მინდოდა, საწერკალამი მიმეწოდებინა მისთვის, რათა მისი სურნელი გამოჰყოლოდა.

მე-16 წელია პედაგოგი ვარ. დავამთავრე თუ არა სასწავლებელი, 2003 წლიდან, 149-ე საჯარო სკოლაში დავიწყე ინგლისურის მასწავლებლად მუშაობა და იქიდან მოყოლებული ერთ სკოლაში ვარ. ახლა მყავს პირველი სადამრიგებლო კლასი, რომელსაც მე-2 კლასიდან ვასწავლი. მოგეხსენებათ, გამოცდილების დაგროვებაა საჭირო, რომ კლას