"ბაღისა და სასკოლო ასაკის ბავშვის თითის ფალანგებია ფოტოებზე, და ეს არის ერთ-ერთი მიზეზი იმისა, თუ რატომ არ ღირს, ბავშვს ასაკზე ადრე მოვთხოვოთ წერის უნარის განვითარება, უბრალოდ, მისი სხეული ფიზიოლოგიურად არ არის ამისთვის მზად.
(ამიტომაც არ უნდა იწონებდნენ ბაღები და პრესქულები თავს "გამართულ წერას ვასწავლით" ფრაზით.)
ამასთან, რაც უფრო ბევრს ითამაშებს ბავშვი ქვიშაში, გამოძერწავს, დახატავს და განავითარებს წვრილ მოტორიკას, თითების ბალიშებზე არსებული ნეირონული დაბოლოებების ვარჯიშით,
ახლა
სასკოლო მზაობას, ფიზიოლოგიური ასაკი არ განსაზღვრავს".