6 წესი იმისთვის, რომ ხშირად არ გახდეთ ავად!
Prev
2 / 2


ვიტამინები რაციონში
მილიონჯერ მოგვისმენია და წაგვიკითხავს ვიტამინების სარგებლობაზე, მაგრამ მაინც გავქცეულვართ კარტოფილი ფრის საჭმელად. არადა საკმარისია ისეთი პროდუქტების მიღება, რომლებიც სავსეა ანტიოქსიდანტებით. სტაფილო შეიცავს ბეტა კაროტინს, ციტრუსი და ბულგარული
წიწაკა - С ვიტამინს, სიმინდი და ნუში - Е ვიტამინს, შავი ყურძენი და წითელი ღვინო - რასვერატროლს. ყველა ეს ნივთიერება აღადგენს უჯრედს, რომლებიც დაზიანდნენ მიკრობებთან და ბაქტერიებთან ბრძოლაში.

თქვით "ომ-მ-მ"
იცით თუ არა, რომ სუნთქვითი ვარჯიშებისა და იოგას მეცადინეობიდან 2 საათში, ორგანიზმის დამცველობითი ძალები სტიმულირებას იწყებენ.

დაეხმარეთ თქვენს საჭმლის მომნელებელ სისტემას
ნაწლავებში 1 კგ. ბაქტერია ბინადრობს, რომლებიც ერთდროულად ეხმარება ადამიანს საკვების გადამუშავებასა და ინფექციებთან ბრძოლაში. თუ წელიწადის ცივ დროს მოიხმართ პრობიოტიკებით მდიდარ პროდუქტებს - გაიძლიერებთ იმუნიტეტს. პრობიოტიკები მიკროორგანიზმებია, რომელიც ჰგავს ან მიმსგავსებულია ადამიანის ნაწლავურ ფლორასთან. რაც უფრო მეტი იქნება მათი რაოდენობა, მით მხიარულად იცხოვრებთ. პრობიოტიკებით მდიდარია რძის პროდუქტები (მაწონი), ასევე მჟავე კომბოსტო და სხვა ტრადიციული მჟავეულობა.

ყოველი ჭამის წინ დაიბანეთ ხელები
დიახ, დიახ, ისევ ცნობილი რეკომენდაციები, რაც ნამდვილად გასათვალისწინებელი და შესასრულებელია. დაიბანეთ ხელები ჭამის წინ და ჭამის შემდეგ. ასევე საპირფარეშოდან გამოსვლისას, დახველებისა და დაცემინების შემდეგ და დასნებოვნების რისკი 15-20%-ით შემცირდება. დაუმეგობრდით - უბრალო საპონს და წყალს. არ არის აუცილებელი ანტიბაქტერიული საპნის ხმარება. თუ ისეთ ადგილას ხართ, სადაც წყალი არ არის, მუდამ თან იქონიეთ ჰიგიენური - სპირტიანი ხელსახოცები (სპირტის შემცველობა 60%).
Prev
2 / 2
11650
ბეჭდვა
მოგვწერეთ თქვენი შეკითხვები და მოსაზრებები
კომენტარები (0)
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა
მსგავსი სიახლეები
ყველაზე კითხვადი
გამოკითხვა
რამდენ ლარს შეადგენს თქვენი ოჯახის ყოველთვიური შემოსავალი?
```