როგორ დავთრგუნით შიმშილის შეგრძნება - ამ ხერხებს დიეტოლოგები ხშირად გვირჩევენ
როგორ დავთრგუნით შიმშილის შეგრძნება - ამ ხერხებს დიეტოლოგები ხშირად გვირჩევენ
თუ მხოლოდ რამდენიმე კილოგრამის დაკლება გსურთ, არ არის საჭირო მასაბეზრებელი დიეტა და შიმშილი. გაცილებით ეფექტურია, თუ შეამცირებთ საკვების რაოდენობას და იკვებებით ჯანსაღი საკვებით. ჩვენ დაგეხმარებით ყურადღება გაამახვილოთ 7 პროდუქტზე, რომლებიც დაგეხმარებათ, „მოატყუოთ“ თქვენი კუჭი და არ შეგაწუხოთ შიმშილის გრძნობამ.
საერთოდ, ძალიან ეფექტური იქნება, თუ დილას რამდენიმე კოვზ მაწვნიან წიწიბურას მიირთმევთ ცხიმის გარეშე. სასურველია, მარილის მინიმალური შემცველობით. ასეთი საუზმე მშვიდად მოგათმენინებთ სადილამდე და სუალედში "სუსნაობის" სურვილი აღარ დაგტანჯავთ.
აი, კიდევ რა პროდუქტები უწყობენ
ხელს მადის დაქვეითებას:

1. ხორცი
მოხარშული ხორცი ან კერძი, რომელიც ნაკლებცხიმიანი, არაშემწვარი ხორცისგან არის მომზადებული, იდეალურად ანაყრებს. სადილიდან ვახშმამდე წახემსების სურვილი აღარ გაგიჩნდებათ.

2. სუპი
თუ ჩვევად გაიხდით სადილზე დაბალკალორიული სუპის მირთმევას, საერთო მოთხოვნილების კალორია 20%-ით დაიკლებს.

3. შავი შოკოლადი
თუ ტკბილისაკენ გაგიწევთ გული, მიირთვით შავი, მწარე შოკოლადის ნატეხი. ის თრგუნავს მადას და სიტკბოს მოთხოვნილებასაც აკმაყოფილებს.

4. კვერცხი
თუ საუზმეზე მიირთმევთ კვერცხს , სადილამდე შიმშილი აღარ შეგაწუხებთ. დამტკიცებულია: ვინც საუზმეზე მეტ ცილას იღებს, ნაკლებ კალორიას მოიხმარს დღის განმავლობაში.

5. წყალი
სითხის დეფიციტმა ორგანიზმში შეიძლება გამოიწვიოს შიმშილი. ამიტომ ეცადეთ, დღის განმავლობაში მიიღოთ 8 ჭიქა წყალი. თუ შიმშილმა შეგაწუხათ, დალიეთ 1 ჭიქა წყალი და დაელოდეთ
10 წუთი. შიმშილის გრძნობა გადაიწევს რამდენიმე ხნით.

6. კაკალი
კაკალი მადის კონტროლიორია. ის კალორიული პროდუქტია. რამდენიმე ლებანი დაგეხმარებათ მადის დაქვეითებაში და ასევე დაარეგულირებს შაქრის შემცველობას სისხლში. დაამატეთ ფაფებში, სალათებსა და ხაჭოში.

7. ჭარხლის უჯრედისი
გაწურეთ ჭარხალი, მაგრამ გამოიყენეთ არა წვენი, არამედ ნარჩენი მასა. რამდენჯერაც შიმშილი შეგაწუხებთ, ერთი-ორი კოვზი მიირთვით და ცოტა ხანში მიაყოლეთ საკვები. სულ ორიოდ დღეში მიხვდებით, რომ შიმშილის გრძნობა შეგისუსტდათ.

8. ავოკადო
ვახშამთან ერთად მიღებული ნახევარი ავოკადო გარანტიაა იმისა, რომ დაძინებამდე აღარ მიაკითხავთ მაცივარს.

რა თქმა უნდა, მადის დაქვეითებისათვის ასევე საჭიროა სტრესული სიტუაციებისაგან თავის არიდება (რამდენადაც შესაძლებელია), მეტი წყლის მიღება და ჯანმრთელი ცხოვრების წესი.
10502
ბეჭდვა
მოგვწერეთ თქვენი შეკითხვები და მოსაზრებები
კომენტარები (1)
ლედი
0
ლობიო პარკოსანი მცენარეა
15:33 / 23-07-2015
მსგავსი სიახლეები
გამოკითხვა
მოახერხეთ თუ არა დასასვენებლად ბავშვების წაყვანა, ხართ თუ არა კმაყოფილი და რა თანხა დაგიჯდათ ეს დაახლოებით?
```