სინამდვილეში რამდენი პური უნდა ჭამოთ დღეში - მეცნიერებმა დღიური ნორმა დაადგინეს
სინამდვილეში რამდენი პური უნდა ჭამოთ დღეში - მეცნიერებმა დღიური ნორმა დაადგინეს
ექიმებმა გაარკვიეს, რამდენი უნდა მივირთვათ პური, რომ მან ჯანმრთელობას კი არ ავნოს, პირიქით, სასარგებლო იყოს. ხორბლეულის მიღება ამცირებს გულსისხლძარღვთა დაავადებების გაჩენის რისკს, ასევე სიმსივნისა და დიაბეტის, ინფექციური დაავადებების. თუმცა მისი მიღებისას გარკვეული ნორმები უნდა დაიცვათ, რადგან ბევრი პური პირიქით - მავნებელია და წონის პრობლემების გარდა, სხვა პრობლემებსაც იწვევს.
აღმოჩნდა, რომ ყველაზე სასარგებლოა დღე-ღამეში ორი ულუფა პურეულის მიღება. ეს არის დაახლოებით 32 გრამი ხორბლის მარცვლები ან 60 გრამი ხორბლის თეთრი პური
(უმჯობესია, მსხვილად დაფქული ხორბლის ან ჭვავის პური).
ექიმები ამბობენ, რომ ამ სახით პურის მიღება სასარგებლოა, ხოლო გასუფთავებული და რაფინირებული ხორბლის ფქვილისგან, საფუარის გამოყენებით გამომცხვარი პური ნაკლებად სასარგებლოა და მისი ულუფების მაქსიმალურად შემცირებას გვირჩევენ.

35908
ბეჭდვა
მოგვწერეთ თქვენი შეკითხვები და მოსაზრებები
კომენტარები (9)
nini
0
რავი მე ვიცოდი რო ნორმა დგეში 100 გრამი პურის მიგება იყო
23:54 / 22-06-2016
:))))))))))))))))))
1
პური შეიცავას ისეთ ნივთიერებას, რომლის ნაკლებობა ორგანიზმში იწვევს სიმსუქნისაკენ მიდრეკილებას. დააკვირდით, ვინც ხშირად უპურო დიეტაზეა, ყველა მსუქანია. ვისაც პური უყვარს და ბავშვობიდან ბევრ პურს ჭამს, ყველა გამხდარია.
23:43 / 21-06-2016
მსგავსი სიახლეები
გამოკითხვა
მოახერხეთ თუ არა დასასვენებლად ბავშვების წაყვანა, ხართ თუ არა კმაყოფილი და რა თანხა დაგიჯდათ ეს დაახლოებით?
```